Friday, January 6, 2012

K-Pop hairstyle yang... Err...

Hari ni aku belum ada mood lagi nak menulis. Tapi tangan gatal gak nak update blog. So hari ni aku pilih topik yang bole dibincangkan tanpa perlu menaip banyak2. Just letak gambar, korang dah bole faham apa yang aku nak sampaikan. Tajuk topik pada hari adalah... Sila rujuk tajuk kat atas ek. Hehehe...

Kalo kat US, Lady Gaga terkenal dengan style dia yang pelik dan pakaian nyer yang bole membuatkan kita menyebut "What the Fuuuuu!!!" bila kita tengok. Tapi ari nih mari kita tengok style belah Korea lak. K-Pop. Tapi kita fokus bahagian rambut ye. Hehehe...


Sandara Park - 2NE1



Taeyang, G-Dragon and T.O.P - Big Bang



Key - SHINee



Song Jieun - Secret



Teen Top



Sunny - SNSD



Tapi bagi aku, rambut Sunny tu comel pe. Takde teruk mana pun. In fact, tak teruk langsung. Tapi yang Teen Top tuh, memang bole membuatkan aku berkata "What the Fuuu!!!".


16 comments:

RedBayes said...

ak suke topic nih haha!

aswadz said...

hehehe... ada rasa mcm nak sebut "What the Fuuu" tak?

iAmCekbolat said...

erk?? haha.. suny comel =D

tirahzairi said...

hantu korea yer pak cik...hahaha

MalizaMah said...

warnanya sungguh pelik.

Emmet said...

wah, post yang menarik, blog ni pun lawa, keep up the good work!

Anonymous said...

sye suke yg rmbut biwu tu..hahaha

vanilla said...

walopun rambut pelik, top bigbang nyanyi ttp sedapppppp...kdg2 nmpk hensem gak

olen said...

<<--- kembar sunny. haha!

aswadz said...

@cikbolat: peminat sunny ek?

@tirah: owh, aku bukan hantu. aku manusia...

@alieza: sbb pelik la ia muncul dlm entri ni. hehehe...

@emmet: mekaseh sbb memuji...

@izz: pelik kamu ni. hahaha...

@vanilla: kita x minat big bang. hehehe...

aswadz said...

@zureen: hai kembar sunny...

MalizaMah said...

gambateh... serbu drama korea glory jane k...
hihokkkk

aswadz said...

hehehe... tggu org donload je.

vanilla said...

glory jane bestttt

aswadz said...

ada donload?

vanilla said...

xde...tgk kdg2 kt kbs je..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...