Monday, February 4, 2013

Pemandu, Kereta dan Tabiat #13

Tanggapan Positif

Just gatal2 nak tahu. Apa tanggapan positif korang bila:


1. Kereta kat depan korang memandu dengan perlahan. Perlahan giler...

2. Kereta korang kena potong dengan kereta yang dipandu dengan laju. Laju giler.


Tanggapan positif ye. Tanggapan negatif sumer orang tahu apa dia. Tak payah nak share2 dah. Nak tahu tanggapan positif aku? Ni dia.


1. Mungkin pemandu ni ada trauma sebab pernah terlibat dalam kemalangan kot.

2. Mungkin bini dia dah nak bersalin.


Yang nombor 2 tu, tak kira pemandu tu sorang ke berdua ke, aku tetap anggap bini dia nak bersalin. Kalo pemandu tu perempuan, "owh, dia dah nak bersalin kot". Hehehe... Korang lak macam mana?




5 comments:

LydSunshine said...

1. MUngkin minyak keta dia dah nak abih, so dia kena drive slow utk jimat minyak.

2. Mungkin dia nak berak tengah struggle kemut cirit.

dariilhamkehati said...

hahahaha !

1. pakcik dah tua nih yang bawak

num 2 tuh same cam cik aswadz , hahahah ! kelakar :P

Unknown said...

1) erm orang baru belajar bawa kereta kot.

2) erm org tu nak terkucil sgt kot, tak boleh tahan sangat dah tu.

c!kon!ech!c said...

for me
1) kereta depan pemandu cacat

2) maybe dihadapan ade harta & wang emas yang menunggu spe cepat die dapat ....hhahahaha

alasan nieyh nak sedapkan aty aku je...hihihi

aswadz said...

@lyd: owh, berak ye. x terfikir lak aku yg tuh. keh3...

@CP: hahaha... ada gak org yg berfikiran mcm aku.

@kaishin: takut tekan pedal minyak kuat2, terus terkucil dlm kereta.

@ckon:kalo btol ada emas kat depan, dgn aku2 bawak laju terus.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...