Friday, March 14, 2014

Diego Garcia

Kalo korang nak tahu, Diego Garcia ni bukan nama orang ye. Lagi2 nama orang yang curi pasport dan boarding pesawat MH370 tuh. Bukan bukan. Tapi nama nih memang ada kaitan ngan kehilangan pesawat MH370. Tapi takat mana pengaruh nyer, aku tak pasti.


diego garcia, pangkalan tentera udara amerika syarikat, lautan hindi, kehilangan pesawat mas, mh370


Okay. Sebenar nyer Diego Garcia merupakan pengkalan tentera udara Amerika Syarikat yang terletak di lautan Hindi seperti yang dilaporkan dalam Cabal Times. Aku dapat info ni pun lepas aku baca blog bro Mazidul. Dan kalo tak salah aku, pihak Amerika Syarikat pun pernah mengemukakan cadangan untuk search Lautan Hindi. Tak pasti sama ada benda ni dirancang atau setakat kebetulan.


route mh370, diego garcia
[Arah pesawat MH370 yang dikatakan berpatah balik juga dikatakan dalam
direction ke Diego Garcia]


Ada yang kata sebenar nyer kehilangan pesawat MAS ni ada kena dengan Amerika Syarikat. Diorang yang bertanggungjawab untuk redirect pesawat ke arah Diego Garcia. Well, nak percaya sangat pun tak boleh. Sebab benda ni still dalam spekulasi since masih tiada perkhabaran berkenaan pesawat Boeing 777 MH370 yang hilang hingga kini. Tapi kalau betul la perkara ni, mungkin ia menjawab persoalan bagaimana ahli keluarga mangsa yang terlibat dapat menghubungi telefon bimbit mangsa tapi takde sorang pun jawab.

Cuma sekarang ni aku takut kalau teori di mana Amerika yang merancang kehilangan pesawat MAS nih dan kemudian dia jugak yang bagi solution kepada kerajaan Malaysia. Takut kalau diorang mengambil kesempatan ini untuk menapak di Malaysia. Ntah apa pulak yang diorang akan rancang selepas tuh.

Hari ni dah masuk hari ke-7 MH370 ni hilang. Macam2 perkara dah berlaku. Perkara2 yang memalukan negara kita. Kes bomoh la. Gelagat liar co-pilat la. Macam mana kerajaan handle kes ni la. Dan laen2 lagi. Apa pun, kita harus terus berdoa untuk penumpang dan krew pesawat MH370 masih berada dalam keadaan yang selamat.


p/s: korang tahu tak, besar kemungkinan tragedi 911 turut dirancang oleh US sendiri di mana hampir semua orang yahudi yang bekerja di World Trade Center sepakat untuk bercuti pada hari kejadian. coincidence?

 

7 comments:

sobri yaacob said...

ya bro aku pun rasa konspirasi mcm tragedi 911.. anyway kita cuma mngharapkan yg terbaik dan dipermudahkan urusan mencari..amin

Unknown said...

dan ricard quest tu dah di aim.

aswadz said...

@sobri: ni dgr kata dah confirm hijack. x tau btol ke x.

@zafira: mgkn...

Mizz Aiza said...

ada juga terfikir mengenai pesawat tu ada kaitan dengan US.. apa-apa pun kita doakan semoga semua ini akan berjaya diselesaikan segera.. hanya Allah sahaja yang tahu..

aswadz said...

sama2 la kita doakan mereka.

Unknown said...

mmg nampak macam ada kaitan pun...apa nak heran...diorang mmg xkan berhenti 'conquer' semua negara supaya senang dia nak kawal...itu kan dah sememangnya agenda illuminati

aswadz said...

aku syak diorang nak kawal china sbnr nyer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...