Friday, April 24, 2015

Korean Drama - My Lovable Girl

Hhhmmm... Berdasarkan statistik penulisan blog aku sejak kebelakangan ni, aku jangkakan yang entri kali ni mungkin entri yang terakhir untuk bulan April. Tapi jangkaan je la. Lets hope supaya aku rajin dan ada masa untuk up satu lagi entri dalam bulan ni ye. Hehehe...


my lovable girl, k-drama, review


Review kali ni pasal citer My Lovable Girl. Aku tak tau la citer ni famous ke tak. Tapi yang pasti pelakon dia Rain. Peminat dia ni mesti tau citer ni punya. Watak dia dalam drama ni adalah sebagai Hyun-wook, seorang produser dan komposer yang pernah kehilangan kekasih nyer dalam suatu kemalangan. Kehilangan kekasih menyebabkan dengan dia2 hilang sekali daripada dunia hiburan. Until...

Until dia jumpa adik kekasih dia, Se-na (lakonan Krystal). Sebab nak tolong Se-na mendapatkan kerja yang lebih stabil dan juga pursue dalam bidang compose lagu, Hyun-wook keluar dari "gua" dan kembali semula sebagai president untuk sebuah syarikat hiburan. Agak2 apa jadi antara relationship diorang? Aku rasa korang pun boleh agak dah kot...




Komen aku? Well, citer ni agak cliche la kot daripada segi jalan citer dia. Tapi still enjoy untuk ditonton. Plot dia pun tak berat. Just nice untuk korang enjoice.




8 comments:

Pha Is said...

kurang laan drama korea..

Anonymous said...

abih dh ke khatam....:p

aswadz said...

@pha_is: hehehe...

@anon: settle dah.

Unknown said...

drama ni tak tengok..cam tak berapa sgt tgk drama yg type2 begini. huhu

aswadz said...

owh, yeke. hang prefer drama korea yang macam mana?

Nina Mads said...

kurang tgk drama korea ni.. tp amat sesuai kalau berminat nk melancong ke sana. hehe

Siti Yang Menaip said...

lembap laaa citer ni.. xleh go..
dedua pelakon x minat =P

aswadz said...

memang agak slow sket. hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...