Saturday, May 2, 2015

Hari Buruh dan Hari Wesak

Tahun ni, Hari Buruh dan Hari Wesak jatuh dengan sangat cantik sekali pada hari Jumaat dan Ahad. So korang dapat cuti panjang dengan hari cuti am jatuh back to back dengan hari weekends. Ada yang dapat cuti 4 hari. Ada yang dapat cuti 3 hari macam aku. Tu belum campur yang amek annual leave lagi kan. Hehehe...

So korang apa buat cuti panjang ni? Melepak? Pergi kenduri?

Apa pun, selamat bercuti...

Nanti korang report kat aku apa korang buat masa cuti. Hahaha...


13 comments:

Nina Mads said...

selamat bercuti !

Dunia Zumal said...

Best kan cuti panjang...

ewanthology said...

balik KL... x jem.. hehe

Zyra Roxx said...

hue hue hue, gua cuti 3 ari je. tp puas sbb penuhkan masa bersma famili ^_^

dear anies said...

sy bekerja....capek dong ;-)

dear anies said...

p/s menjwb pertanyaan...tiket kt SNBJ lom beli tp tiket kat Shah Alam da beli ;-)

Pha Is said...

cuti tapi mcm x cuti.. keje banyak kat dalam wad.. keje seminggu 3 hari (khamis penang cuti mengundi) tapi beban keje sama jgk macam 5 hari.. hm..

aswadz said...

@amanina: selamat bercuti.

@zumal: mesti la best.

@ewan: btol tu.

@zyra: sama la. aku pun cuti 3 hari gak.

@anies: mesti penat.

aswadz said...

@pha_is: mesti penat.

Mime MF said...

cuti hari buruh je ritu...wesak comp tak ambik...-_-

aswadz said...

hehehe... ok la. still dpt cuti. sama la ngan aku. dpt 3 hari je sbb 1 tu x leh ganti cuti.

Jari Manis said...

saat paling d tunggu dalah CUTI sbb? boleh 'mengular' dalam rumah

aswadz said...

hehehe... pun boleh gak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...