Monday, August 15, 2011

Extraordinary X-Rays

Sebenar nyer aku nak tulis "x-ray yang jarang kita lihat". Tapi sebab aku rasa title tu agak panjang, so aku stick pada tajuk asal artikel yang aku amek tu.

Sebenar nyer aku ada idea untuk menulis beberapa entri. Tapi since entri2 tersebut perlu memaksa aku untuk menaip agak panjang (macam entri2 yang sebelum nih), aku mungkin akan amek masa agak lama sket. Bukan sebab entri tu panjang sangat. Cuma sebab aku takde mood untuk menaip lama2. Since aku pun sakit mata, jadi adalah agak malas sket.

Sebab apa aku kata aku akan amek masa lama sket. Sebab aku akan cuba menaip sket demi sket. Sampai la entri tu lengkap untuk aku publish. Tengok la berdasarkan kerajinan aku untuk menaip. Kalo rajin, mungkin cepat sket aku publish.

Anyway, sementara menunggu entri sebenar publish, ari ni aku nak korang layan dlu je la gambar2 x-ray nih.




Sumber: LIFE


***********************************************************************************
A good reason to continue chatting on the phone without my mum nagging

***********************************************************************************

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...