Sunday, May 27, 2012

My Favourite Animal Pal in Madagascar3: Europe's Most Wanted

Jarang aku join contest Nuffnang. Last time aku join yang pasal Kempen Anti Merokok tuh. Kali ni aku ada sket masa terluang nak godek contest apa yang ada skang. Dan aku tertarik untuk join contest Madagascar 3 nih.




So, dalam banyak2 karakter dalam Madagascar ni, yang mana satu pilihan hati korang? Alex? Marty? Melman? Gloria? Ke Maurice? Sila tinggalkan jawapan anda di ruangan komen dan tidak melebihi 200 patah perkataan. Yang menjawab lebih daripada 200 perkataan akan dicantas. Hehehe...

Watak yang aku paling minat dalam Madagascar ni adalah Mort. Sebab apa aku sker Mort? Simple. Sebab dia cute dan kelakar. Dengan mata nyer yang besar. Memang nampak innocent la kan.




And the most important part is, walaupun kemunculan dia kejap2 je, tapi meninggalkan impak kepada penonton. Bukti nyer? Kalo dia muncul, mesti penonton akan gelak terbahak2. Tak terbahak2 pun, at least tersenyum.




Korang setuju tak ngan aku?


10 comments:

saya_arief said...

mata dye sangat comel..
all the bestt..
:)

shamyheart said...

cute. Awesome

Zul De Alexis said...

guwa suka mort jugak watak dia comel..he2

LydSunshine said...

Good luck aswad

Cik tikah said...

suka semua watak. haha. all the best!

aswadz said...

@arief: mata tu aset penting mort.

@sha: hehehe...

@SM: hahaha... sama la kita.

@lyd sunshine: mekaseh. good luck to you too.

@tikah: aku pun sker sumer watak. tp more spesifik kpd mort.

tirahzairi said...

xsuka kat0oon...hehehhee

Korn Ahmad said...

aku tau cter kartun nni wujud. tp nape aku x pernah amik port na tgk kartun ni eh? hohoho

Anonymous said...

semua comel ! tak sabar nk tgok madagascar 3 :)

aswadz said...

@tirah: awat x sker lak...

@korn: rugi la kalo x tgk. at least download utk tgk. hahaha...

@shamira: dah kuar kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...