Thursday, February 25, 2010

Menanti Waktu Pulang

Lagi sejam je waktu aku nak balik umah. Sebab ari ni ada board of director nak datang melawat lab, terpaksa la aku membantutkan segala keje2 yang aku nak laksanakan ari ni. Terpaksa la wat ari laen. Mula2 ingat diorang nak melawat belah pagi. So aku bajet nak wat aktiviti2 lab belah petang la. Last2 petang baru diorang melawat. Sudah nyer, aku duduk depan laptop je sepanjang hari. Nasib baek ada gak keje yang aku bole buat depan laptop. Contoh nyer, search video kat utube pasal mesin yang dalam perancangan nak beli, bayar duit tudung shawl untuk cik ida kita, update data2 sample aku yang dah lama aku update kan dan hantar beberapa emel kepada ahli2 projek aku.

Naseb baek la ada keje. Kalo tak, confirm ari ni ari yang penuh dengan kebosanan. (padahal kadang2 bole lak donload anime and bukak fb)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...