Tekan Sini Untuk Mendapatkan Template Atau Wallpaper Yang Laen! »

Wednesday, January 20, 2016

Laicikang

Customer: Air longan ada?

Waiter: Longan takde. Laici ada.

Customer: Okay, laicikang satu...

Waiter: ...


laicikang

18 so full of themselves :

Cik Itah said...

ehh?

Azlan Strider said...

yang dalam gambar tu longan ker???jujunya aku tatau sgt beza longan ngan laici..bagi aku macam sama jer...hahahah

Regards,
-Strider-

Sumber Informasi said...

bedal je la . janji sedpa masuk tekak ... heheheee

Nadratul Syazwana said...

Alamak, longan cemana ehh? Hahaha. Ada longan ke eh dalam mangkuk tuu? T_T

ma ❥ said...

takde longan pun kan np comment tanya longan hehehe

Sally Samsaiman said...

dah pesal mintak laicikang plak..adeh! laici mintak air laici jela..hahaha

LydSunshine said...

Kira untung la sebab kedai yang takde air laici tapi ada laicikang. Peveret aku gak ni laicikang.

zuhdi sanusi said...

haha., lain tnya lain mintak.,

Bro Ley said...

Haha...biasa la ni. hati manusia kan berbolak balik. Lagipun, kata hati dan kata mulut berbeza. Mulut nak laici dan longan hati nak laicikang..huu...

Farrah MF said...

Kihkihkih ok, saya minta cendol jagung lah! ;)

Mime MF said...

aku taktau kenapa tanya ada longan ke tak dalam laicikang hampa. tapi yang pasti pasni aku rasa nak order laicikang.

Pha Is said...

laici tu bukan longan ke?

Amanina Mads said...

sedapnyaaa makan time2 panas ni

dear anies said...

yg jwb tu bangla heheheh

aswadz said...

@itah: eh???

@azlan: gambar google je. huhuhu... longan ngan laici tak sama. longan kecik lagi dari laici. rasa pun pejal lagi. aku prefer longan daripada laici. tapi jarang nak jumpa air longan kalau gi mana2 kedai makan. kalau ada, memang terbaik la.

@SI: a'ah, bedal je.

@syazwana: takde kot. gambar google je tuh.

@ma: tak tau, tak tau. hehehe...

aswadz said...

@sally: tak nak laici, nak laicikang jugak.

@lyd: sama la. one of feveret gak ni.

@zuhdi: being sarkastik.

@bro_ley: hahaha... tu yang fikir lain cakap lain.

@farrah: cendol tak jual sis. huhuhu...

aswadz said...

@mime: sila2. jangan malu2.

@pha_is: longan tak sama dengan laici. tapi ada bau2 bacang la kot.

@amanina: memang sedap. puas anak tekak.

@anies: hahaha...

Pha Is said...

bau2 bacang..? so, longan ni adik beradik bacang la yer, dah bau sama macam bacang... hehehe

eh, kejap2.. bacang je, macang ni.? aku pun konpius.. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...