Saturday, June 17, 2017

Gunting Rambut dan Masalah

Benda ni pernah jadi kat korang tak?
I mean guys la.




Pergi kedai gunting rambut.

"Potong rambut sikit je ye".

Bangla tu pi potong rambut aku sampai tinggal sikit.


Korang pernah experience benda yang sama tak?


7 comments:

dear anies said...

hahahaha

Gen Y girl said...

Hahahaah this one. I feel you. Sama lah dekat salon rambut pun

Aujinz said...

Tak... sebab selalunya aku akan cakap, "pendek, boss"

Aku suka rambut pendek

Pha Is said...

bila dah jadi rasa macam nk nangis je.. hahaha

Nina Mads said...

pernah tu la masalahnya kalau tukang gunting ikut citarasa sendiri

Nina Mads said...

skrg msti dh panjang

Nina Mads said...

rambut kalau panjang sgt pun rimas tmbah2 pakai tudung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...