Tekan Sini Untuk Mendapatkan Template Atau Wallpaper Yang Laen! »

Friday, May 29, 2015

Pintu Masjid

Lokasi: Masijd Shah Alam


pintu masuk masjid, masjid shah alam
[Pintu masuk masjid]


Lalu masuk je pintu masjid bernombor 3 ni, member aku bersuara, "Elok la tu. Kita masuk pun bertiga."

Kemudian aku terfikir, kalau keluar nanti pintu nombor 5 macam mana??? Ada yang mengandung kembar 2 orang ke???


11 so full of themselves :

Aisya A. said...

hahahahaha.. tetiba tambah dua org lagi eh?

Anonymous said...

~misteriiiiiii......hahahahah..
p/s...finally kuar jugak entri nih ;)

ewanthology said...

pulak...macam tu lak pikir nya..huhu

aswadz said...

@aisya: hahaha... lebih kurang gitu la.

@anon: uish... ada org tunggu rupa nyer.

@ewan: otak masuk air. mcm tu la fikir dia. hehehe...

Khai♥Rin : anies said...

aminnnnn ;-)

Amanina Mads said...

ahaha :)

Dunia Zumal said...

Takpe tu Aswad, sebab pintu masjid...

zuhdi sanusi said...

haha., jenuh la mcm tu.,

aswadz said...

@anies: apa yg amin? huhuhu...

@amanina: hehehe...

@zumal: kalau bukan?

@zuhdi: jenuh2.

Qaseh Vee said...

klu kluar berlima , ada eskotlah tu ... ha bukan aweks ya ... heeee

aswadz said...

huhuhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...