Wednesday, May 26, 2010

Pendrive yang lama dijumpai

Dlu aku pernah hilang pendrive 4G, sebelum aku dapat keje kat AMREC. Time tu aku gi CC, nak print resume dan cover letter untuk mintak keje. Maklum la, umah aku takde printer yang bole digunakan. Yang ada sumer dah jahanam. Lepas aku dah abes print2 tu, aku balik la umah kan. Sampai2 je umah, baru aku perasan, pendrive aku takde dalam poket seluar. Mula la aku mencari2 satu rumah. Tak jumpa. Cari dalam kereta pun tak jumpa. Siap cari bawah seat lagi (tapi tak bape nak nampak la kan). Aku pun gi CC tu balik, tapi takde gak pendrive tu. Aku siap tanya lagi tauke CC tu, tapi takde gak dia kata. Sah, pendrive aku hilang. Mesti ada orang amek.

Pastu semalam, aku dok membersihkan seat2 kereta aku, sebab dah banyak lak sampah2 kat tempat kaki tu. Maklum la, Cik Ida bakal naek keta aku tu, jadi kena la bersih2 kan sket kan. Hehehe... Pastu, aku remove kan la karpet2 kat tempat kaki tu kan. Bole lak elok je pendrive aku yang hilang tu, kuar skali dengan karpet tu. Hahaha... Ingatkan kena curik dah. Jadi skang ni, aku ada 2 pendrive 4G.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...