Sunday, October 31, 2010

Bizarre Goal from Nani - Man Utd 2 Tottenham 0

Topik ari ni agak off sket daripada kebiasaan. Walaupun aku peminat bola sepak, tapi aku rasa aku jarang discuss bab2 bola dalam entri aku kan. Jadi mungkin entri ni akan jadi yang 1st la. Saje je nak kongsi ngan anda sumer, jaringan Nani semalam time Manchester United lawan Tottenham yang berkesudahan dengan kemenangan 2-0 Manchester. Apa yang aku paparkan ni merupakan jaringan ke-2 menerusi Nani. Apa yang istimewa nyer, jaringan kontroversi ni agak laen daripada yang laen. Jarang ada orang score macam ni. Hehehe... Apa2 pun, kita layan...




UPDATED: Okay, correction di sini. Aku ada wat entri yang berkaitan ngan bola sebelum ni. Tak caye, bole klik link ni. Jadi, entri ni bukan la 1st time aku post yang melibatkan pasal bola, tapi dah 2nd time. BARU 2nd time...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...