Tuesday, October 5, 2010

Jamuan Raya AMREC

Ari ni aku start sambung keje lepas 4 ari bercuti. Attend member nyer wedding, disamping berdating2 ngan kekasih aku. Jangan jeles ok. Muahaha... Tapi tu sumer aku akan update kan kemudian. Takde masa nak pilih gambar2 yang tak terkira banyak nyer. Ntah apa2 Cik Eeda capture sampai banyak gitu. Jadi bila aku ada masa terluang yang agak banyak, baru aku decide gambar mana yang aku nak gunakan untuk wat entri.




Apa yang aku nak karang ni sebenar nyer cuma pendek aje. Ari ni ada jamuan raya kat tempat keje aku. Iye, dah nak abes Syawal baru nak wat. Tapi aku bole paham la kan. Memandangkan time raya ramai orang cuti kan. Pastu bila dah start keje, still ada orang yang wat umah terbuka. Dan kadang2 schedule bos2 besar mungkin agak ketat, menyukarkan jamuan raya diadakan lebih awal. Tapi since aku cuti 4 ari, serius aku tak tau ada jamuan raya nak wat ari ni. Naseb baek semalam aku balik, aku sempat bukak emel. Jadi at least sempat gak la baca2 tentatif ke hape. Tema pakaian adalah merah biru. Kemeja merah dah sah2 aku memang takde. Tapi baju melayu tu ada la. In fact, baju melayu biru pun aku ada. Tapi cam malu2 kucing lak nak pakai baju melayu kan. So aku pakai je kemeja kaler turquoise. Lebih kurang biru gak la kan.




Nampak menyelerakan tak? Hehehe... Nasi dan kuah gulai dia aku rasa biasa2 je la. Takde la nak kata tak sedap. Tapi nak kata sedap sangat pun tak la jugak. Biasa2 je. Tapi ayam dia ternyata berhasil. Especially sos2 yang melekat kat ayam tu (kita panggil sos ke ek?). Sate tu amek awal2 sebab takut abes. Biasa la, sate ni antara makanan yang akan abes dlu kalo korang tak amek cepat. Tapi rupa2 nyer sambil kitorang makan, pak cik dan abang2 sebok membakar sate lagi kat luar. So takde nyer istilah "sate abes". Ada satu lagi menu yang takde dalam gambar iaitu cendol. Last2 aku makan sampai senak dada. Hehehe...










Ni sumer gambar yang aku maen snap je. Malas aku nak sruh diorang posing2. Tu yang gambar cenggitu tuh.

2 comments:

pepel said...

nampak sedap..nyum2

aswadz said...

sedapp... pergghhh... hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...