Sunday, November 28, 2010

Mulut sendiri pun kadang-kadang tak bole percaya

Mulut. Ada apa dengan mulut? Mulut la anggota yang membolehkan kita bercakap. Mulut gak la laluan untuk makanan masuk ke dalam perut kita. Tanpa mulut, sape la perut. Eh? Hehehe... Tapi  kita harus ingat, mulut gak penyebab kita mengumpat. Dosa tuh. Hehehe...

Selaen daripada itu, mulut gak merupakan aksesori penting, terutama nyer untuk kaum wanita. Kalo nak kuar dating ke, jalan2 ke, mesti akan cari lipstick dlu. Nak hiaskan mulut mereka (actually bibir la kan). Kalo tak hias, payah nak kuar mana2. Kalo kuar pun, mesti rasa tak selesa. Macam ada something yang tak kena. Ecece... Aku cakap macam aku tau je feel dia macam mana.





Jadi nape aku kata mulut sendiri pun kadang2 tak bole percaya? Seperti yang kita sedia maklum, mulut orang kadang2 kita tak bole percaya. Obviously la kan. Sometimes orang tipu kita, kalo kita percaya sangat. Pastu mulut orang laen pun kuat mengumpat. Kadang2 ngan kita skali mengumpat. Betol tak?

Sedangkan mulut sendiri pun tak bole tutup, apa tah lagi mulut orang kan. Especially orang yang sker menguap tak tutup mulut atau yang sker tdo sambil mulut ternganga. Haaaa.... Jadi, berbalik kepada persoalan kenapa mulut sendiri pun kadang2 tak bole percaya. Apa motif yang ingin aku tonjolkan di situ? Jeng3x...

Sebenar nyer, takde apa pun motif. Aku just nak cakap. AKU TERGIGIT BIBIR AKU SENDIRI... Adehh... Tergigit time makan nasi tadi. Bukan skali, tapi dua kali... Adeehhh laa... Tengok. Kan aku dah cakap dah. Mulut sendiri pun kadang2 tak bole percaya gak. Ada lak dia bole tergigit bibir. Ni mesti dia bersekongkol ngan si gigi untuk menggigit bibir aku.


Ni bukan bibir aku ok. Ni amek kat google.


p/s: laen kali hati2 la time mengunyah makanan...

3 comments:

pepel said...

skrg u pulak kena..hikkkkk

Mrs Nurul said...

ADOI LAA NI GELOJOH KE APE NI HUHU...SATETTT ; (

aswadz said...

vanilla: ye, skang terkena pulak. tp naseb baek tak jadi ulser.

neon: tak gelojoh pun. dah abes slow dah makan ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...