Tuesday, August 10, 2010

Selamat menyambut bulan Ramadhan



Memandangkan esok dah nak mula puasa, aku ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat berpuasa dan selamat menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak kepada keluarga tersayang, Cik Zuraida dan keluarga nyer serta sumer umat Islam di serata dunia.

Memandangkan kereta aku ada kat bengkel di kala ini, nampak nyer aku akan bersahur dengan hanya menjamah roti yang dicicah ngan teh o. Malam ni pun aku makan maggi je. Tapi takpe la. Syukur je ngan apa yang ada. Dah kira ok la kan dapat makan, compared ngan orang kat Gaza, kat Pakistan yang kena landa banjir kilat. Malaysia pun banjir gak. Banjir ngan PATI. Hehehe...


Makan otak-otak kat dalam rimba, (kejadah nyer mkn dlm rimba?)
Rimba lak dekat Muar, (Muar, Johor ok...)
Bulan Ramadhan dah pun tiba,
Puasa yang lepas dah ganti semua?

2 comments:

eEe...da said...

pantun besepah

aswadz said...

menarik apa... hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...