Tekan Sini Untuk Mendapatkan Template Atau Wallpaper Yang Laen! »

Saturday, August 31, 2013

Selamat Hari Merdeka ke-56

Hari ni merupakan ulangtahun ke-56 negara kita bebas daripada penjajahan British. Apa yang korang buat untuk menunjukkan semangat patriotik korang? Apa? Aku? Jap. Nak pi cari bendera Malaysia jap. Hehehe...




p/s: berapa ramai antara kita yang btol2 rasa diri dia dah "merdeka"?


10 so full of themselves :

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

salam kemerdekaan.. :D

cweet pinky said...

pendek , simple tpi penuh bermakna , nice entry ... salam kemerdekaan :D

Sylarius Yusof said...

Kita tetap seorang patriot walaupun tanpa mengibarkan Jalur Gemilang. Once a Malaysian, always be a Malaysian. Ceeewwaaaaahh!

aisya said...

salam kemerdekaan.. :)

mujahidah maisarah said...

berapa ramai antara kita yang btol2 rasa diri dia dah "merdeka"? <---- x merdeka lagik. bnyk impian nak dicapai. hik3

CintaKhadijah said...

tahun ni tak pegang lagi bendera Malaysia. ish, tak boleh jadik.

zuhdi sanusi said...

merdeka hanya pada kertas dan di mulut., hakikat.., ntah la., ;D salam merdeka., hehe

LydSunshine said...

bila ko tanya mcm ni baru aku perasan yg aku tak penah pon rasa merdeka sebab aku tak pernah rasa dijajah. Boleh ke jawab gitu.

aswadz said...

@aiza: salam kemerdekaan.

@CP: hehehe... mekaseh.

@sylarius: ewahh... terbaek...

@aisya: salam kemerdekaan.

@mujahidah: semoga dapat mencapai impian anda.

aswadz said...

@khadijah: aku pun.

@zuhdi: salam merdeka.

@lyd: pun boleh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...