Thursday, March 11, 2010

Nak update, tapi tak boleh

Akhir nyer aku pulang ke Kulim. Sampai punyer la lambat. Off schedule la katakan. Sampai kat AMREC kul 3 pagi. Aku anta member jap, pastu isi minyak, last2 sampai umah kul 4 pagi. Pastu bangun lak 7.30, nak gi keje. Ari ni memang tak cukup tido. Tapi yang pelik nyer, mata aku still bole tahan. Cuma badan rasa kurang bertenaga la. Agak2 petang ni macam mana jadi nyer ek. Adakah aku akan tewas dalam perjuanganku menentang kemengantukan ku? Kalo aku tewas, kena balik umah kat kuala belah malam la jawab nyer. Hehehe...

Anyway, aku nak update kat korang tentang trip aku ke Terengganu. Tapi nampak nyer benda tu kena wait dulu la. Sebab aku gambar2 yang ada ni tak mencukupi untuk conclude overall trip. Jadi, aku hold dulu la hal trip2 ni. Later aku update kan.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...