Friday, January 14, 2011

Melantak di AK-One

Ari tuh department tempat aku keje ada wat makan2 kat satu kedai makan. Nama kedai tu AK-One. Western food nyer kedai. Dekat je ngan Old Town. Selang satu kedai. Makan2 ni telah disponsor oleh pekerja department aku gak, aka rakan sekerja sempena kenaikan pangkat diorang.

Seperti kebiasaan, awal tahun je mesti ada meeting group (department = group) dlu. Lepas meeting baru kitorang gerak ramai2 ke AK-One. Tapi sebelum tu, amek gambar ramai2 dlu. Baru la best...


Gambar group Structural Material Programme, SMP.


MMC & EMSM Conference Committee.


Lepas sesi bergambar ni, baru la kami bertolak. Time tu masing2 dah lapar dah. Dah kul 12 pun time tuh. Sampai2 tu, mula2 dia idang roti bakar potong ngan sup kimball (agak nyer la, hehehe...).


Roti dah berkurang sebab dah kena telan. Tak caye, tanya tuan punya perut.


Lepas sumer orang dah sampai, baru la menu utama dihidangkan. Kedai ala2 western, mesti la serve western food kan. Ada yang order lamb chop, beef chop, chicken chop. Aku order chicken chop. Nak cakap sedap tu, sedap la. Tapi sedap aku korang tak leh la nak percaya sangat kan. Aku bukan slalu makan western food ni. Lagi2 kat Kulim. Haaaa...


Chic Chop.


Ini dessert, bukan desert dan kat desert takde dessert yang macam ni.
Sape yang kuat melantak dessert ni sah2 lapo sangat, mungkin sebab duduk kat desert lama sangat.


Geng2 melantak sekalian...












Yang superb pasal kedai ni, aku rasa decoration dia. Korang perasan tak yang gantung2 tu. Yang gantung2 tu, LAMPU... Perghh... Cantik... Rasa nak curik je satu letak kat umah.


Ni gambar watak utama blog ni. Hehehe...


p/s: bila tengok gambar yang last tu, baru aku perasan yang rambut aku dah panjang...

2 comments:

vanilla said...

best tak? nnt bwk kite g sana...pelis2 ;P

aswadz said...

bole je. nnt abg bwk ek.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...