Tuesday, December 18, 2012

Le Lanun Ranggi Contest

Ehem... Hari ni aku nak join satu contest lagi (mesti korang kagum ngan aku sebab rajin join contest). Since tarikh tutup contest ni tinggal lagi 2 hari je, terpaksa la aku dahulu kan dlu entri ni walhal entri laen blom tulis lagi pun. Ehem...

Contest ni unik sket berbanding dengan contest2 laen yang slalu orang buat. Kenapa aku cakap macam tu? Sebab jarang aku tengok contest ni orang buat. Hahaha... Macam tak menjawab soalan lak jawapan aku nih. Takpe2. Korang baca entri ni sampai abes. Aku pasti korang akan jumpa jawapan tersebut.


[Kalau berminat join, rajin2 kan diri klik banner nih]


Cara nak join mudah je. Tak perlu tag sape2 pun. Tak perlu like2 pun. Tuan empunya blog pun takde suruh follow blog dia pun. Tapi aku follow blog dia dan dah lama blog dia ada kat dalam bloglist aku untuk membuktikan skill bodekan aku yang superb sebab blog dia memang best. Mohon lawat blog beliau.

Cara nak join mudah je (ini kaedah mengulang, mohon jangan buat time tulis karangan). Korang cuma perlu isi je perkataan kat buble dalam lukisan ni. Tapi sila jangan save gambar yang aku buat ni dan overwrite. Jangan. Sila amek gambar yang original kat tuan yang buat contest ni.




p/s: kepada saudara Aujinz, anda hensem (begitu juga aku). oleh itu, sila bagi saya menang. hehehe...


8 comments:

tuanseliper said...

gudluck bro. menang hadiah kene share. hewhew :p

say to easy=) said...

good luck! :)

Aujinz said...

Terbaik.. terima kasih bro sudi join contest .. XD

Merok said...

Bravo! Anda telah menang!!
Sila claim hadiah dari mak anda, harap maklum.... kah kah kah!

Unknown said...

Hehe..lawak2 XD

aswadz said...

@baizura: hehehe... bole2.

@say to easy: mekaseh.

@aujinz: sama2. aku mmg sker bab2 isi dialog dlm buble nih. sila buat lagi.

@watercolour: mak aku ckp x bole claim.

@nieyxzha: hehehe...

Abu Huzaifah said...

harhar... kantoikan berak smbil menyanyi.. =..="

aswadz said...

hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...