Wednesday, December 5, 2012

Wordless Wednesday #16



12 comments:

CekbOlat-bOlat said...

from ganuuu . wahhh

Aida Omar said...

terengganu!!! aida pun dapat keychain ganu dari tirah.. nanti nak buat entry juga. hehe

aswadz said...

@cekbolat: from ganuuu tau.

@aida: dpt yg sama ek. silakan wat entri gak. aku x leh taip pjg2. busy sket.

-meeSUPERGIRL- said...

sape yg bagi tu ? hehe

zulhilmi tempoyak said...

hg dilamar ke ni.. aduh.. cuitnyeww..

chemay said...

nak jugak nak jugakkk
*tak malu*
>.<
:P

LydSunshine said...

Eh dpt hadiah ke? Cantiknya..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

wahhh cantik.. nak jugak... muahaha

tirahzairi said...

sama2...eh, kerongsang tue, ko jgn ngada2 nak pakai...bagi wife yer...muehehehe....

aswadz said...

@mee: cik tirah. aku join GA dia ari tuh.

@zul: dilamar? aku dah lama dilamar oleh seseorang.

@chemay: nak gak? sila berkunjung di mana2 kedai berhampiran dengan kawasan anda. hehehe...

@lyd: a'ah. join GA ari tuh.

@moon: kalo nak gak, kena mintak tirah anjur satu lg GA la nmpk nyer.

@tirah: hahaha... aku nak pakai kerongsang tu ngan apa?

Leeza dayasari [santai leeza] said...

thx erk singgah santai leeza.
langkawi, dh lama tak pergi. mesti jauh beza.

aswadz said...

sama2.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...