Wednesday, December 5, 2012

Wordless Wednesday #16



12 comments:

iAmCekbolat said...

from ganuuu . wahhh

Diari Si Froggie said...

terengganu!!! aida pun dapat keychain ganu dari tirah.. nanti nak buat entry juga. hehe

aswadz said...

@cekbolat: from ganuuu tau.

@aida: dpt yg sama ek. silakan wat entri gak. aku x leh taip pjg2. busy sket.

-meeSUPERGIRL- said...

sape yg bagi tu ? hehe

ZULHILMI TEMPOYAK said...

hg dilamar ke ni.. aduh.. cuitnyeww..

Anonymous said...

nak jugak nak jugakkk
*tak malu*
>.<
:P

LydSunshine said...

Eh dpt hadiah ke? Cantiknya..

mun said...

wahhh cantik.. nak jugak... muahaha

tirahzairi said...

sama2...eh, kerongsang tue, ko jgn ngada2 nak pakai...bagi wife yer...muehehehe....

aswadz said...

@mee: cik tirah. aku join GA dia ari tuh.

@zul: dilamar? aku dah lama dilamar oleh seseorang.

@chemay: nak gak? sila berkunjung di mana2 kedai berhampiran dengan kawasan anda. hehehe...

@lyd: a'ah. join GA ari tuh.

@moon: kalo nak gak, kena mintak tirah anjur satu lg GA la nmpk nyer.

@tirah: hahaha... aku nak pakai kerongsang tu ngan apa?

Leeza Dayasari said...

thx erk singgah santai leeza.
langkawi, dh lama tak pergi. mesti jauh beza.

aswadz said...

sama2.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...