Saturday, January 1, 2011

Top 5 Entries of All Time

Assalamualaikum sumer.

Hari ni 1 Januari 2011 atau lebih glemer, 1.1.11. Amacam bangun pada pagi tahun baru? Segar? Elehh... Aku tau. Biasa2 je kan... Dalam citer je yang orang dok segar2 bila bangun time tahun baru atau hari raya ni. Aku pun bangun macam biasa je. Takde spesel apa pun.

Tapi untuk entri ni, mungkin agak spesel sket. Hehehe... Sebab ari ni, aku nak highlight kan 5 top post of all time yang orang dok slalu google masuk blog aku.




Entri ni desribe 10 handphone yang mempunyai design yang unik. Tak sangka lak entri ni bole jadi top lak. Kalo tak salah aku la, orang Indonesia la yang ramai dok google mende ni. Anyway, entri ni agak worthy untuk dibaca.








Yang ni lak entri pasal kereta proton yang diubahsuai daripada bentuk asal. Antara kereta yang diubahsuai adalah kereta Satria Neo, Savvy dan Persona. Design yang dah dimodify ni pun agak menarik gak. Interesting.







Aku juga ada discuss sket pasal hotel2 yang ada kat Kulim ni. Asal nyer nak bagi komen yang aku tak puas hati kat satu hotel ni. Tapi last2 terbuat review lak untuk hotel yang ada kat Kulim lak. Hehehe...









Ingat lagi tak kes kejadian Sosilawati dibunuh? Berlaku time nak raya ari tu. Memang malang kepada keluarga arwah Sosilawati dan juga 3 orang lagi mangsa iaitu Ahmad Kamil, Kamaruddin dan Noorhisham. Peguam yang bunuh keempat2 mangsa tu memang tak berhati perut.









Satu lagi entri pasal kereta yang dapat hit. Kereta konsep yang dipamerkan di Geneva. Pastu kuar kat berita kata mungkin akan dipasarkan 2011. Betul atau tak, wallahualam. Kalo betul, ia akan jadi kereta hybrid pertama Malaysia.






There you have it. Top 5 post of all time. Dalam 5 entri tu, 2 daripada nyer adalah pasal kereta. Dalam top 10 lak, ada 3. Agak2 kalo aku wat satu lagi entri pasal kereta, akan jadi hit tak? Hehehe...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...