Wednesday, March 7, 2012

Menantikan The Avengers



Aku rasa ramai kot dah tahu kan akan kemunculan muvi The Avengers tahun ni. Salah satu movie yang paling dinantikan tahun 2012 mungkin. Muvi yang berdasarkan komik Marvel oleh Stan Lee ni akan berada di panggung pada 27 April 2012.

Kalo korang nak baca sneak peak pasal The Avengers ni, korang bole visit page Nuffnang atau korang bole direct klik kat SINI. Ada la berjela2 citer sedikit sebanyak tentang The Avengers nih. Siap skali ngan trailer muvi. Baca la. Jangan tak baca.

Aku memang bercadang nak tengok pun muvi ni. Sebab nampak cam best je kan (filem macam ni memang nampak best pun, tapi realiti nyer tak tau la). Ada sape2 nak teman aku pergi tengok nanti tak?


[Aku up kan la trailer dia kat sini. Baek kan aku? Slalu memudahkan korang]


6 comments:

Prettywrite said...

ahah citer apa ni..tak tahu apa2..dasar tak tgok muvi kan..kikiki

Diari Si Froggie said...

cerita fantasi? nak..nak..ikut aswadz. haha.. muka tak malu mintak ikut.

aswadz said...

@prettywrite: ni citer gabungan hero2 marvel ni.

@aida: jom2. bulan april nih.

Unknown said...

wah2. nana tgh tggu avengers gak. mesti syiook tgk byk hero dlm satu pilem. xsaboooooorr. >_<

tirahzairi said...

ada unsur2 korea x? hehhee...jom tgk

aswadz said...

@nana: sama2 la kita tggu muvi ni kuar.

@tira: x pasti. let's wait n see. kot2 la ironman ngan thor pakat joget k-pop nnt. hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...