Tuesday, March 6, 2012

This Means War

Baru2 ni aku tengok muvi This Means War lakonan Reese Witherspoon, Chris Pine ngan Tom Hardy. Tapi honestly, aku kenal Reese Witherspoon je. 2 orang mamat ni aku tak kenal. Since masa aku nak tengok wayang, takde citer laen yang nampak menarik, maka This Means War menjadi pilihan.


[Giler muka Witherspoon nampak laen dalam poster ni]


Citer ni mengisahkan FRD (Pine) dan Tuck (Hardy) yang merupakan agen perisik aka spy untuk CIA. Antara spy yang power la dalam team diorang. So diorang ni banyak buat keje undercover bersama2. Kira nyer hubungan diorang ni akrab giler la. BFF kata bebudak zaman pasca millenium nih.

Nak dijadikan citer, bebudak spy 2 ekor ni jatuh cinta kat sorang awek ni. Lauren nama nyer. Since mamat2 ni syok pada awek yang sama, diorang kena berebut la. Berebut hati awek yang sorang ni. Disebabkan diorang ni spy, diorang menyalahgunakan gadget2 dan assistant2 kat dalam CIA tu untuk stalk si Lauren ni. In the end, sape dapat? Itu lu orang kena tengok sendiri la ek. Hehehe...




Citer ni memang terbaek la. Jalan citer dia langsung tak membosankan. Babak aksi, romantik, lawak sumer ada. Aku enjoy tengok citer ni. Even tunang aku pun cakap khusyuk sungguh aku menonton citer ni. Tapi humor dalam citer ni kelakar sungguh la. Berapa kali aku gelak ntah.

Aku rasa muvi ni dah lama tayang kot pawagam. Aku je baru nak tengok. Hahaha... Anyway, kalo korang tak tengok lagi, sila2 la merajinkan diri ke pawagam tengok citer ni. Kalo dah tak tayang dah disaat entri ini ditulis, apa lagi. Donload la muvi ni di sharing site Beli la DVD yang original.


Rating:



2 comments:

Botak said...

oklah tu dah tengok., aku ni tak tengok² lagi., hahahaha..

aswadz said...

xpe2. x tengok lagi, bole donload. hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...