Sunday, November 24, 2013

Wedding Adik Ipar

Awal bulan November ari tuh, adik ipar aku kahwin. Jadi masa cuti Deepavali ngan Awal Muharram ari tuh, aku ngan wife aku balik Kelantan. Boleh dikatakan sambil menyelam minum air sebab sambil2 nak tolong buat preparation tuh, bercuti sekali la kan. Hehehe...


tuan empunya blog, so full of myself
[Yang ni bukan pengantin ye]


kahwin, wedding, pengantin
[The real pengantin]


Tahniah kepada adik ipar aku kerana sudah berjaya bergelar seorang isteri. Bertambah lagi seorang ahli keluarga dalam family aku belah wife aku. Moga perkahwinan diorang ni berkekalan hingga ke akhirat. Bila gi kenduri kahwin, rasa macam nak kahwin lagi je. Eh? Hahaha...


tuan empunya blog, so full of myself
[Yang ni pun pasangan bahagia gak. Hehehe...]


Next entri nanti, aku nak review tentang beberapa tempat makan yang korang boleh kunjung kalo korang datang ke Kelantan, atau lebih tepat lagi Kota Bharu. Cuti ari tuh sempat berjalan2 cari makan kat beberapa tempat since wife aku yang ajak. Aku follow aje... Jadi, nanti kan kewujudan entri itu di pasaran yang berhampiran dengan anda (baca macam iklan kat TV).


p/s: gambar teaser? apa tuh???


24 comments:

kakitravelkhairuddin.blogspot.com said...

Tahniah....

Unknown said...

Selamat pengantin baru buat pengantin baru dan pengantin lama.. hehe

Sop said...

tahniah kpd pengantin baru :)

Shahrul Yusof said...

Time kenduri kahwin ni, biasa kita yang dah kahwin ni pun tumpang sekaki bergambor sakan. Kadang tu, excited sangat sampai terlebih dari pengantin pun ada. Hehehe

aswadz said...

@khairuddin: tahniah kat aku ke kat pengantin? confius2...

@aisya: hahaha...

@sop: mekaseh.

@sylarius: org laen pun nak "photoshoot" gak.

Mizz Aiza said...

selamat pengantin baru untuk adik ipart.. semoga diberkati Allah selalu dan kekal hingga ke syurga.. :D

LydSunshine said...

betul la aku pun rasa yang sama. bila gi umah org kawen aku rasa nak kawen lagi. tapi dgn org yg sama la. sbb masa kita kawen tu masa begitu pantas berlalu kan. persiapan punya lama. masa hari kenduri tu sap sap sap je dah selesai.

puteri kasih said...

selamat pengantin baru kepada pengantin baru..semoga berkekalan ke akhir hayat dan semoga berbahagia kepada pengantin lama..moga berkekalan ke akhir hayat juga.. :)

sobri yaacob said...

tahniah dan slamat pengantin baru kpda pasangan yg diraikan..
p/s: best gak nanti leh baca review tempat best mkn kat klantan.. ada plan gak nak p kelantan nanti..

Pha Is said...

area kota bharu mmg banyak tempat makan.. saya dok kelantan 3 bulan, tapi dah macam2 tempat makan saya terjah.. hehehe

http://pening-pala.blogspot.com/2013/01/makan2-klate-rumusan.html

broaus said...

lain macam jer bunyi tue..ada berani mau kawin 2 haha...

Tetamu Istimewa said...

Tahniah, moga bertambah ceria dan bahagia.

Akupenghibur.com said...

alhamdulilah tahniah untuk mereka berdua

Adriannasyaz said...

Tahniah kpd pngntin baru..hoho..ayat yg tetba rasa nk kawen jgk tu x leh thn tu..hehe

Adriannasyaz said...

Tahniah kpd pngntin baru..hoho..ayat yg tetba rasa nk kawen jgk tu x leh thn tu..hehe

Blog Santai said...

Tahniah buat pengantin baru..semoga berkekalan ke akhir hayat...

Yaya Mohd said...

Salam...

thniah juga buat psgn pgntin..
moga kekal akhr hyt..amin..^_^

Fiza Aizzawa said...

tahniah buat pengatin...

Unknown said...

tahniah buat mereka..=)

hehehe..boleh jadi hari2 hari raja sehari even dh lama kawen..=D

Sally Samsaiman said...

amboi! feefeeling kahwin lg nmpk..? hehehe...lamanya ambo to kelik kelate..eh? :P

Nina Mads said...

tahniah buat pasangan pengantin :)
semoga bahagia selalu.. aminn

p/s: keropok belinjau ada jual kt pasar tani. cuba cari tp byk dijual
di indon dan terengganu

aswadz said...

@aiza: amin...

@lyd: haaaaa, kan. tp yg bagus nyer, waktu kejadian x payah fikir apa dah. org laen tolong settle kan.

@puteri: mekaseh.

@sobri: nantikan entri yg seterus nyer. hehehe...

@pha is: wahh, ada review gak.

aswadz said...

@shahfir: setakat ni x berani lg. hahaha...

@tetamu: mekaseh.

@penghibur: mekaseh.

@adrianna: hehehe...

@raudhah: amin...

aswadz said...

@yaya: amin...

@hafiza: mekaseh. *tolong jwb je

@husna: bole je...

@sally: biasa la. org laen kawen, kita tumpang sekaki.

@amanina: keropok belinjau? 1st time dgr nih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...