Wednesday, November 20, 2013

Wordless Wednesday #21

laporan polis paling kelakar, wordless wednesday
[Klik gambar kalo tak dapat nak baca]


p/s: dah agak lama aku tak buat entri Wordless Wednesday nih.


10 comments:

LydSunshine said...

repot polis mcm ni pun ada??

puteri kasih said...

nak minta polis gi tangkap roh yang masuk badan ke? hahaha

aisya said...

dah buat report tu mcm mana? tangkap roh tu dan penjara? hehe

Sylarius Yusof said...

Kena gangguan roh pun boleh buat report polis ye sekarang ni. Pening jugak nak ambik tindakan macam mana kat roh tu. Bole bawakkan kes ni ke mahkamah ker? Hehehe

zulhilmi tempoyak said...

jiran sapa la ni.. ;p

hana hadi said...

polis plak yang direportnya. hehe

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

misteri betul.. penjarakan roh tu la kot.. hehe..

cweet pinky said...

adekah ade kena mengena dengan vila nabila , ahahaha , tiba2 ....

reply dari entry ratu spinner:

dah byk kali dah, masa perlantikan tuh , takde lak dye cadang CP , dye cadang orang lain pun, nama CP nih , orang lain yang cadang....

aswadz said...

@lyd: pelik kan...

@puteri: polis pun boleh pening fikir mcm mana nak tgkp roh.

@aisya: ntah la. baek panggil bomoh drpd panggil polis.

@sylarius: kalo hakim boleh nmpk roh tu, bole la kot bawak kes ni ke mahkamah. hahaha...

@zulhilmi: ntah ler...

aswadz said...

@hana: kan... nape la x report kat bomoh je.

@aiza: kalo roh tu boleh dipenjarakan.

@CP: hahaha... xde kena mengena langsung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...