Monday, February 3, 2014

Cuba Teka Ini Bunga Apa

Quick update. Mari kita teka beramai2 bunga apakah ini...




13 comments:

vanilla said...

bunga tulip, bunga raya, bunga teluki, bunga matahari, bunga????ok malas fikir dah

aienzunnur said...

Bunga merah di tepi tangga. Ni kemungkinan spesies yg hmpir pupus..hahaha

aienzunnur said...

Bunga merah di tepi tangga. Ni kemungkinan spesies yg hmpir pupus..hahaha

Sylarius Yusof said...

Bunga ni selalu kat kampung-kampung senang nak jumpa. Tapi, nama dia tak pernah pulak aku terfikir nak tanya kat orang-orang tua. Hehe

Azhafizah Md Nor said...

tak tahu ape namanya ntah..huhu

puteri kasih said...

rasanya macam pernah tengok..tapi tak tau pula nama bunga ni :)

zuhdi sanusi said...

tah., bunga pe eik

LydSunshine said...

bunga kertas. muehehe.

Pha Is said...

bunga ke tu..? nmpak macam daun je..

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

tak ingat apa namanya bunga ni.. tapi pernah tengok la sebelum ni.. hehe..

aisya said...

hmmm.. bunga apa eh.

aswadz said...

@vanilla: sumer nyer salah. hahaha...

@aien: unik jawapan anda. hehehe...

@sylarius: pernah tgk ek. aku 1st time tgk masa kat taman nih.

@azhafizah: nantikan entri seterus nyer utk jawapan. hehehe...

@puteri: pernah tgk kat mana?

aswadz said...

@zuhdi: haaaa... tggu jawapan nyer...

@lyd: texture dia hampir sama. tp jawapan nyer salah. hehehe...

@pha is: aku pun tgk nmpk cam daun. tp dia panggil bunga.

@aiza: oooo...

@aisya: cer teka, cer teka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...