Wednesday, June 9, 2010

I ran out of idea...

Tajuk menceritakan segala nyer. Jadi, aku malas nak taip untuk explain? Bole tak? Hahaha... Takpe la, meh aku explain kan. Sejak dua-menjak tiga-menjak ni, aku perasan yang aku ni kekurangan idea untuk dibuat blogging. Aku banyak post pasal anime daripada post pasal benda2 yang takde kaitan ngan anime. Mungkin aku dah kehabisan idea. Patut la lampu mentol kat kepala aku ni jarang menyala skang (ada paham?). Atau mungkin juga aktiviti2 harian aku semakin membosankan, sampai takde mende yang nak dikongsikan sebab terlalu bosan untuk dikongsi atau pun aku pernah kongsi kan dlu dalam entri2 aku yang sebelum ini.

Semakin bosan idup aku ni. Siang keje, malam makan roti jek. Yang tak bosan time aku balik kuala, atau ada Cik Ida untuk menemani aku. Haaaaa...


Regarding pasal keje, ujung bulan ni aku kena anta abstract untuk research paper conference. Conference tu kat Sarawak. Ni ada kemungkinan bos akan sruh aku gi, sebab paper tu aku yang kena tulis sendiri. Aarrgghhhhh.....

2 comments:

pepel said...

g sarawak..nak ikut..nak2...huhuhu

aswadz said...

mari2... hehehe... tp x tentu lg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...