Wednesday, April 27, 2011

Sai Baba - Tuhan yang Mati

Actually aku nak sangat tulis entri ni sendiri. Tapi since minggu ni aku ada banyak kerja yang nak kena settle, plus minggu depan nak kena gi exhibition MetalTech 2011, nak tak nak kena siapkan kerja yang ada menjelang Khamis ni. Pasal Jumaat aku cuti. Hehehe...

Pasal Sai Baba ni, dlu masa awal2 kemunculan Sai Baba ni, orang kita dok sibuk kata dia ni jelmaan Dajjal la. Apa la... Orang kat India lak anggap dia Tuhan. Dipuja2 selalu. Nah kamu... Tuhan kamu sudah mati. Skang korang nak sembah apa?

Aku tak cukup masa nak ulas sendiri dengan lebih lanjut. Apa kata korang baca je ulasan yang dibuat oleh saudara Obefiend yang entri nyer aku cilok dari SINI.


************************************************************

Sai Baba.... siapa tak kenal Sai Baba. Seorang lelaki yang dianggap oleh pengikuntnya sebagai jelmaan tuhan dalam rupa manusia. Dalam bahasa sanskrit manusia GODMAN ini dipanggil AVATAR. Ye pembaca sekalian AVATAR ialah bahasa dari langit yang bermaksud "yang turun dari langit ke bumi". Now you know.

So anyway Sai Baba ini mempunyai 30 juta pengikut yang menyembahnya. Bagi mereka Sai Baba memang tuhan kerana bila tak ada bekalan air di Uttar Pradesh si Sai Baba keluarkan duit sendiri untuk buat piping air. Kerjaan India yang useless dan korup langsung tak ada wang nak sediakan bekalan air. Disamping itu juga Sai Baba dikatakan ada kuasa paranormal. Boleh jelmakan rantai. jam dan abu dari telapak tangannya yang kosong. Dia juga boleh memuntahkan bebola emas yang dipanggil Linggam. Kononnnya ianya antipati tuhan.

Meh buy you know me. I think he is a scam artist macam Ayah Pin and I am not the only one. Di India golongan skeptis dah kantolkan Sai Baba gunakan trik silap mata yang cikai nak munculkan objek dari tangannya. Tapi memandangkan di India mereka hendak percaya adanya kewujudan Avatar, pengikut Sai Baba tak mahu dengar penjelasan saintifik. In fact Sai Baba ini ada banyak kes mencabul penganut lelakinya. Disuruhnya mereka memberi seks oral. Ha ha ha. Damn! Tapi kerana dia ada kawan dari golongan terpengaruh kes kesalahan seksual beliau tidak dilayan.

Sai Baba mati ahad lepas akibat kegagalan pelbagai organ dalaman. Beliau berumur 84. Ketika masih hidup dia pernah membuat tilikan kononnnya dia akan hidup sihat dan sempurna sehingga berumur 96 tahun. LOL FAIL! Some GOD you are. In fact dah 6 tahun si Sai Baba ini tak boleh berjalan pasal kaki patah. This is funny because dia claim dia ada kuasa ajaib dan boleh pulihkan kesakitan orang. Tapi bila diri sendiri sakit tak boleh heal. Sounds like Chakra Alam to me! Kematian beliau diratapi jutaan manusia. Di Uttar Pradesh cuti berkabung selama 3 hari diberikan supaya sesiapa yang nak beri pernghormatan terakhir boleh melakukannya. It is really sad to see the poor and the foolish kena kencing macam ni. Semuanya kerana kepercayaan karut marut purbakala. Oleh sebab itulah pemahaman sains dan teknologi itu penting bagi menghapuskan kebodohan secara besar-besaran ini!

If you ask me good thing that he is no longer alive to fool peope with his scam. The bad news is anak sedara dan pengikutnya skang bergaduh nak jadi ketua empayar perniagaan beliau yang bernilai USD 12 Billion! Crazy!




*****************************************************************


Kredit to: Blog Serius!

6 comments:

Nadiya said...

lol..org ke sai baba nieyh,,b4 nieyh ingtkn spesis ape laa..

aswadz said...

hahaha... ingat spesis apa?

Nadiya said...

mn la tow spesis luar alam yg ada mata 3..kn b4 nieyh org describe dia mcm tu..ceit..kena tipu idup2..sape la yg bwk cte mcm tu

aswadz said...

haaa... aku tau. diorang kata dia ni jelmaan dajjal kan.

Anonymous said...

dajjal x dajjal..sapa kacau PECAH

aswadz said...

what do you mean "sapa kacau PECAH"?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...