Thursday, April 7, 2011

Box Head - Flash Game

Ari nih aku memperkenalkan, for the first time in this blog history, satu flash game yang confirm korang minat nak layan. Hhmmm... Actually, takde la first time aku letak flash game ni kat blog aku. Even masa dlu pun aku ada letak.

Masa era2 permulaan penulisan blog "So Full of Myself" ni, aku ada pernah letak flash game bola kat blog aku. But as a widget la. Masa tu pun blog aku belum bertukar nama lagi kepada "So Full of Myself". Blog "The Creativity Beyond Your Limit" pun tak wujud lagi time tuh.

Tapii.... Still bole kira first time gak la. Sebab for the first time aku letak flash game as one of the entries kat blog aku nih. Siap bagi review skali.

Box Head ni game tembak-menembak-tertembak-kau-memang-kena-bom. Pihak lawan, zombi. Bukan zombi kampung pisang ok... Kalo nak tau gameplay dia macam mana, korang kena la try maen seround-dua. Yang aku pasti, confirm mengujakan...




Level awal2 tu, dengan tenang je aku tempuhi. Tapi bila dah level 10+, makin susah sket. Kena pandai maen strategi. Kena pandai guna sumer peralatan perang yang ada. Level yang paling tinggi aku pernah sampai adalah level 23. Tu pun skali je dapat.

Memang payah sebab opponent ramai gila. Lebih2 lagi bila zombi setan kaler merah tu yang bertambah... Fire bebola api laju nak mampos. Kalo terkena, memang payah dah nak elak. Macam kena stunt.

Apa pun, apa kata korang try game ni sendiri...




Link asal: Y3.com

2 comments:

aienzunnur said...

alah, mati..xreti game2 ni..zombi taw le..=p

aswadz said...

game zombi ler nih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...