Sunday, March 17, 2013

Akibat Kes Lahad Datu

Mana2 yang tersangkut ngan blog aku masa tengah cari pasal perkembangan kes Lahad Datu ke atau tengah cari fakta2 berkenaan kes tersebut, aku mintak maaf sangat2 la. Sebab entri aku ni langsung takde kena mengena dengan kes tersebut. Kalo ada pun, cuma sekelumit je. Tapi budak kat bawah ni mungkin ada kena mengena.




Sumber: Facebook



5 comments:

puteri kasih said...

haha..tak pasal-pasal kena jumpa pengetua lak..hehe.

ada ternampak haritu ada siapa entah share kat fb

aienzunnur said...

siangg bdk tu..

ni agak2 mmg btl ke

Hans said...

kesian budak tu

Ain Norainsyah said...

Tukar nama pulaakk.. haha... aku rasa pengetua pun speechless. :)

aswadz said...

@puteri: aku pun amek kat FB nih.

@aien: ntah la.

@hans: kalo btol la ada bdk nama gitu, mmg kesian la kalo jd bahan ejekan.

@ain: kalo bole tukar. kalo x bole?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...