Tekan Sini Untuk Mendapatkan Template Atau Wallpaper Yang Laen! »

Thursday, June 13, 2013

Spontaneous Thursday #9

Ada banyak entri nak up.
Tapi sumer tak sempat nak karang lagi.
Bole?
Hahaha...

9 so full of themselves :

aisya said...

selalu mcm tu lah.. mcm2 nak cerita tapi takde masa plak.. tp bila dah free, takde idea pulak.. adoi2.. haha

-meeSUPERGIRL- said...

boleh lah tu hehe

LydSunshine said...

Aku pon. baru karang satu.

syafiqakarim said...

yg penting ada idea tu
hahahah

aienzunnur said...

Boleh sgt..haha

aswadz said...

@aisya: kalo gitu, kena bawak notepad ke mana2. ada idea tp xde masa, terus tulis kat notepad.

@mee: hehehe...

@lyd: tahniah sbb dah karang satu.

@syafiqa: btol2.

@aien: bole la kan. hehehe...

puteri kasih said...

tak karang sebab tak cukup masa ke? atau malas nak taip..hehehe

zana fahmi said...

Menarik ni, kakpb suka cerita yg seram ala2 lawak sebab penakut. Tapi sah2 cerita ni P18 kan? tak boleh bawa anak jwbnya, kena tunggu dia dok rumah opah dia.

aswadz said...

@puteri: dua2 sekali. hehehe...

@zana: ari tuh ada je orang bawak anak kecik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...