Tuesday, September 10, 2013

Bloglist Update

Ehem... Tadi ada sket masa lapang. Tak tahu nak buat apa. Nak karang entri pun ada rasa malas sket. So aku godek2 bloglist aku. Rupa nyer dah lama aku tak update bloglist aku nih. Sampai ada yang tak berupdate setahun pun masih ada dalam bloglist aku. Hehehe...

So aku pun merajinkan diri untuk mengupdate bloglist aku. Dan untuk menggantikan blog2 yang "tersingkir", aku pun teliti la bahagian komen nak tengok sape2 yang rajin terjah blog aku, tapi still tak tersenarai dalam bloglist aku. Jeng3... Dah nampak dah mangsa2 yang bakal disenaraikan dalam bloglist aku kali nih. Nak tahu sape kah mereka?


1. Aisya

bloglist, so full of myself, aisya, all about life


2. Mizz Aiza

bloglist, so full of myself, mizz aiza, dunia kecil


3. Sylarius

bloglist, so full of myself, sylarius, anak askar pencen


4. Hana Hadi

bloglist, so full of myself, hana hadi, hijau itu duniaku


Terima kasih sebab sudi menjenguk dan meninggalkan komen kat blog yang tak seberapa nih (statement yang tak "so full of myself"). Tak lupa juga kat korang dan korang yang dah ada dalam bloglist aku nih. Hehehe...


p/s: sekutu bertambah kutu mutu.


10 comments:

Mizz Aiza said...

terima kasih sudi masukkan aiza dalam bloglist.. aiza masukkan blog ni dalam bloglist aiza juga.. :D

LydSunshine said...

Aku termasuk dlm blogger sporting. Yeyyy... Hehehe.

MalizaMah said...

moag semua dlm bloglist dpt kekal kan silaturahim..

Unknown said...

eh2.. terima kasih kembali.. hehe

Shahrul Yusof said...

Terima kasih. Terharu dibuatnya apabila dengan tidak disangka-sangka, aku pun turut tersenarai di dalam bloglist ni. Terima kasih diucapkan sekali lagi.

p.s: Logo blog yang nombor tiga tu memang smart la. Hahaha

puteri kasih said...

tahiah kepada mereka-mereka yang tersenarai :)

norhasnizakhalid said...

tahniah ye.. :) kak aiza, aisya adalah pengomen tegar di blog mama..

hana hadi said...

fewiiit feewiiit.. nama hana ada tu.. hehe

tq2 :)

aswadz said...

@aiza: sama2.

@lyd: hehehe... baru perasan ke?

@leeza: blog leeza pun ada dlm bloglist di blog lg satu.

@aisya: sama2.

@sylarius: hahaha... mmg smart.

aswadz said...

@puteri: hehehe...

@hasniza: diorang rajin tggl kan komen kan.

@hana: witt witt... sama2.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...