Tekan Sini Untuk Mendapatkan Template Atau Wallpaper Yang Laen! »

Saturday, September 21, 2013

Apa Korang Nampak?

Entri hari ni pendek je. Malas nak taip panjang2. Berdasarkan gambar rajah di bawah ni, apa yang korang nampak di sebalik pemandangan indah kat bawah ni...


pemandangan, teka gambar



9 so full of themselves :

Rapunzeel Cikilolo said...

pantai dan holiday...

wah, santainya

:)

Sylarius Yusof said...

Gunung kat belakang tu nampak macam orang tengah baring hembus asap rokok?

aisya said...

tengok pemandangan cantik. hehe..
tapi kalau tengok betul2 macam muka org tengah baring pun ade. hehe

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

aiza nampak pokok kelapa, pantai dan awan.. tengok betul-betul betul macam sylarius yusof katakan..

LydSunshine said...

Awan yg macam sebelah sayap burung dan pokok kelapa yg banyak.

aienzunnur said...

mcm mk org je..

tp yg jelasnya awan.haha

puteri kasih said...

memang nampak macam muka orang tengah baring :)

aswadz said...

@rapunzel: holiday. yeay...

@sylarius: hahaha... sama mcm apa yg aku fikir.

@aisya: kan...

@aiza: sama mcm aku fikir.

@lyd: hahaha... aku baru perasan nmpk cam sayap. ni burung gergasi ni.

aswadz said...

@aien: agak2 mak sape tuh? hehehe...

@puteri: jgn dia bgn sudah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...