Tekan Sini Untuk Mendapatkan Template Atau Wallpaper Yang Laen! »

Thursday, February 14, 2013

Spontaneous Thursday #7

Ari ni Valentine's Day?
Tak.
Tak sambut.
Aku ngan bini aku, hari2 pun Valentine's Day.
Jap.
Nak godek2 entri lama.
Sah.
Tak pernah tulis entri pasal Valentine's Day.
Tak dapat nak recycle entri.
Kih3...


9 so full of themselves :

puteri kasih said...

hari meraikan kasih sayang bukan sehari je kan

LydSunshine said...

Bagus le kalo tak sambut.

░♥si lampu neon♥░ said...

hebatlaaaa huhu !!

cweet pinky said...

hahahahaa , larh , kiter kena tipu je , bukan valentine tuh hari kasih sayang , diputar belit jer , padahal , hari menyambut paderi dorang tapi ramai yang tak sedar ...

Katak Comel said...

tahniah krn x smbut valentine day..

p/s: baca entri ni wat aku x sbr nk kawen..ahaha

Cik Yaya said...

hari2 adelah untk bksh syg.... ^_^

O'gosh Iskandar said...

Tu la untung dah kawen......hari2 boleh sayang menyayang.....xyah sibuk2 nk bg bunga pun kan...kan...kan...

aswadz said...

@puteri: btol tuh.

@lyd: hehehe...

@neon: apa yg hebat tuh?

@CP: biasa la tuh.

@katak comel: sila la cari calon cepat2.

aswadz said...

@yaya: btol2.

@ogosh: haaa... mmg untung org yg dah kawen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...