Wednesday, April 13, 2011

Photobucket buat hal la pulak...

Haaaa... Sape yang melawat blog aku sejak semalam, mesti perasan. Mesti korang tertanya2 apa dah jadi ngan blog aku. Dengan paparan blog seperti kat bawah ni...


[Blog aku semalam camni la rupa nyer]


Memandangkan aku guna template yang aku create sendiri dan upload kat photobucket, bila diorang wat maintenance, automatik image2 untuk template blog aku tak dapat loading. So jadi la macam gambar kat atas tuh.

Since paparan kuar cenggitu, of coz la korang payah nak baca entri2 aku kan. Aku pun tak tau bila maintenance photobucket ni nak abes. So hari ni since aku tak kuar makan tengah hari (sebab dah makan masa meeting tadi), aku amek inisiatif untuk upload balik guna platform blogspot lak. Ada image2 kat blog ReX Portal aku.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...