Wednesday, April 20, 2011

Says Review

Kalo korang selalu lawat blog aku, mesti korang perasan aku kadang2 promote advertisement Says.my kat entri2 aku. Even kat widget2 aku pun ada letak advert pasal Says.my. So, apa yang hebat nyer pasal Says.my nih?




Says.my ni sama macam gak macam Nuffnang ngan Churp2. Iaitu buat duit secara online. Tapi apa yang menarik tentang Says.my adalah kita mudah nak dapat earning berbanding ngan Nuffnang ngan Churp2. Pada yang newbies dalam dunia blogging macam aku nih, mesti korang rasa payah nak dapat earning guna Nuffnang.

Kalo nak ikutkan, Says.my ngan Churp2 lebih kurang sama je. Korang promote link2 kat member2 korang. Kalo member korang klik link2 tersebut, automatik korang akan dapat earning. Jumlah earning untuk satu klik adalah based pada nilai link tersebut. Kalo says.my, satu iklan/ link korang promote sama dengan RM 0.20. Kalo 5 orang klik sehari, tak ke dapat RM 1.00?

Tu baru satu iklan... Kalo ada 2-3 iklan? Haaaa... Fikir2 kan... Hehehe... Tapi apa yang membezakan Says.my ngan Churp2? Bagi aku, Says.my lebih best berbanding ngan Churp2. Sebab Says.my lebih bermurah hati dalam memberi earning kepada ahli2 mereka.

Senang citer, earning korang memang senang nak naek la. Kalo Churp2 macam lambat sket. Amek daripada experience aku sendiri la. Dalam masa 2 bulan aku dah join Says.my ngan Churp2 ni (aku join dua2 dalam waktu yang sama), earning Says.my dah mencecah RM 150. Churp2 lak baru RM 15. So mana yang cepat naek?

Mesti korang tertanya2, dah lama aku join Says.my ni, nape baru skang aku promote. Sebab aku baru dapat earning RM 50 daripada Says.my yang aku cash-out bulan lepas.


[Bukti Says.my dah transfer duit ke akaun bank aku]


Tapi like others, Says.my amek masa gak nak transfer duit ke akaun kita. Adalah dalam sebulan lebih gitu. Sebab apa lambat? Mula2 dia kena verify dlu klik2 kita tuh. Pastu dia verify lak akaun bank ngan informasi2 kita. Then baru dia akan transfer duit... So dalam masa sebulan aku tunggu duit aku transfer, sempat gak la earning aku cecah RM 100 lebih.


[Baki duit yang ada dalam akaun Says.my aku]


Apa lagi, terus aku cash-out lagi skali. So ada la dalam tengah bulan depan baru dapat kot...


[Cash-out in progress]


Kepada sape2 yang berminat nak join Says.my, bole klik SINI ye. Kalo nak tips2 macam mana nak tingkatkan earning, boleh email aku kat aswadz_rex@yahoo.com.

4 comments:

aienzunnur said...

boleh blnje i..hik3..

aswadz said...

bole aje... tp tggu kaya dlu ngan duit says ni. hehehe... hhmmm... ada la dlm 2-3 thn lg. hehehe...

cik azeya said...

best nye. lepas exam ajar kan bole. tak berharap. tapi harap2 bole. -_-

aswadz said...

bole je nak ajar. nanti bg tau je.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...