Friday, April 29, 2011

Shanghai Auto Show 2011

Salam sumer... Apa khabar korang hari ni? Sihat? Okay. Aku tak kisah itu sumer. Kalo tak sehat sangat, camne korang bole tersesat baca blog aku kan. Makna nyer korang cukup sihat untuk membaca, walaupun korang mungkin tak cukup sihat untuk buat kerja2 berat.

Bulan lepas aku ada wat entri pasal kereta konsep terbaek 2011 kan. Hari ni aku nak wat entri pasal Shanghai Auto Show 2011 lak. Nama pun Shanghai Auto Show, mesti la diorang wat kat Shanghai kan... Tak kan wat kat KL Sentral lak. Ye dok? Hehehe...

Apa pun, layan je la gambar2 kereta konsep ni. Aku bole layan je la. Nak beli tak mampu. Sedih2... Cuma bole fantasize je ada kereta cenggini.

[Tengok kereta ye, bukan model]


[Gila cun ar kereta ni, nampak ganas]


[Nice, tapi kalo kaler laen, lagi best kot]


Tapi... Antara kereta yang aku paling tak paham. Kereta nih...


[Ni kereta ke hape]


Kereta yang konon nyer environmental friendly. Tapi design lebih kepada kereta buggy (kereta yang orang guna kat padang golf) berbanding ngan kereta yang digunakan kat jalan. What the eff...

Tapi gambar2 kereta yang aku letak kat entri ni, bukan sumer. Ada lagi kereta2 laen kalo korang nak tengok. Aku bubuh yang aku berminat je. Hehehe... Kalo korang nak tengok kereta2 yang laen, korang bole klik SINI.


Sumber: Yahoo! Autos

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...