Tuesday, April 12, 2011

Simbol Apakah Ini?

[Simbol apakah ini?]


Sila lihat simbol kat atas ni? Korang pernah nampak tak simbol ni kat mana2? Kepada yang tak pernah nampak, agak2 simbol apa nih? Hhhhmmm... Nak kata simbol radioaktif, macam pelik la plak. Ke ada simbol radioaktif yang cenggini?

Maklum la... Sejak sebulan dua ni, orang dok kecoh pasal kebocoran nuklear kat Jepun tuh. Kot2 la diorang construct new simbol sempena kejadian tersebut... Betol tak point aku tuh? Lagi pun, apa yang aku terbaca berkaitan ngan simbol ni, dia kata lebih kurang 1 juta rakyat Malaysia dah kena infection.

Adakah kesan radiasi nuklear dah sampai kat Malaysia? Eh, dasat tuh... Dasat... Pastu, ada tambahan lagi yang mengatakan fenomena ni makin berleluasa kat negara kita... Dan simbol kat atas tu ada kena mengena ngan gambar kat bawah ni.


[Perkataan apa ni? Kaiony? Kalany? Krlony?]


Haaaa... Sebenar nyer aku dah tau dah benda ni. Kalo tak tau, macam mana aku bole post entri pasal menatang ni kan. Hehehe... Tapi, aku tak nak spoil the fun untuk korang. So kalo korang nak tau amende yang dibicarakan dalam entri ni, korang kena la klik link yang kat bawah tuh...


KLIK SINI KALO KORANG NAK TAHU...


-Republished daripada blog ReX Portal-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...