Saturday, May 14, 2011

Kung Fu Panda 2

NOTE: Memandangkan blogspot baru je pulih daripada big maintenance diorang (ntah apa masalah ntah) dan ada sesetengah blog yang hilang latest entri diorang. So aku tak mau la entri yang aku fresh tulis pun hilang. So, just as precautios step, aku re-publish je entri daripada blog ReX Portal aku. Tapi re-publish pun, aku ada wat penambahan sket since ini blog utama aku kan... Mesti nak lagi bagus...

*********************************



 
Mesti korang tengah tertunggu2 movie Kung Fu Panda 2 kan... Lagi2 dalam 3D. Kung Fu Panda 2 akan berada di pawagam pada 26hb Mei ni. So tak lama lagi la. Ada dalam 2 minggu lagi. Aku pun tengah tunggu gak. Tapi still tak sure nak tengok kat wayang atau download aje. Kalo ada orang teman, bole la gi tengok kat pawagam. Nak tengok sorang memang tak dapek laa...

Ni sinopsis citer Kung Fu Panda 2 yang aku cilok kat IMDb. So korang tak yah nak susah2 search kat google dah. Baek tak aku? Sila ucapkan terima kaseh ek. Hehehe...


"Po is now living his dream as The Dragon Warrior, protecting the Valley of Peace alongside his friends and fellow kung fu masters, The Furious Five - Tigress, Crane, Mantis, Viper and Monkey. But Po's awesome new life is threatened by the emergence of a formidable villain, who plans to use a secret, unstoppable weapon to conquer China and destroy kung fu. It is up to Po and The Furious Five to journey across China to face this threat and vanquish it. But how can Po stop a weapon that can stop kung fu? He must look to his past and uncover the secrets of his mysterious origins; only then will he be able to unlock the strength he needs to succeed."


Antara pelakon2 yang menyumbangkan suara diorang untuk menghidupkan watak2 dalam muvi ini adalah:


[Jack Black sebagai Po]


[Angelina Jolie lak sebagai Tigress]


[Trailer Kung Fu Panda 2]


Tapi... Since muvi ni akan kuar 26hb nanti, apa kata kita hidupkan suasana Kung Fu Panda sambil berhibur release tension. Cara nyer mudah je. Korang ada Facebook tak? Kalo ada, korang log in je Facebook korang. Kita maen game Kung Fu Panda... Elehh... Aku tau korang sumer ada akaun FB nyer. Toksah nak tipu...


[Memperkenalkan Kung Fu Kickoff]


Nama game nih Kung Fu Kickoff... Sape2 yang nak try maen nih, korang bole klik kat SINI atau klik link yang kat bawah skali tuh. Game ni takde la macam game2 macam Farmville ke, Football Manager kat FB tu.

Game nih actually game maen jentik2 masuk gol... Hahaha... Sounds funny kan. Tapi yeahhh... Sesuai la ngan karekter Po tuh kan. But then again, setakat nak cuba2 dan tenangkan fikiran tuh, bole la nak maen. Hehehe...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...