Sunday, October 9, 2011

Jampi Jarak Jauh



Masukkan duit dulu kat akaun saya.
Kemudian awak sediakan barang2 yang macam saya senaraikan.
Lepas dah sediakan sumer yang patut, give me a call.
Saya akan bagi instruction melalui telefon je.

Jika "jampi jarak jauh" saya berjaya, tahniah saya ucapkan.
Jika tak berjaya, maaf lah.
AWAK DAH KENA TIPU....

Sebarang pertanyaan selepas "jampi jarak jauh" dilaksanakan tidak akan dilayan.


p/s: more like penipuan jarak jauh daripada jampi jarak jauh.


***********************************************************************************


Did you know that Malaysia won Japan & Korea in a dance competition 2 years straight!? Ask your dancer friends to join, we can win it again!



***********************************************************************************
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...