Friday, April 30, 2010

Template baru berdasarkan anime Bleach

Setelah lama menyepi dari membuat design untuk template baru, akhir nyer aku telah kuar untuk menyediakan dua buah template yang based on anime "Bleach", yang kedua2 nyer aku guna untuk kedua2 blog aku, iaitu "Creativity Beyond Your Limit" ngan blog ini... Ni pun aku buat setelah mendapat idea untuk wat design wallpaper sendiri. Baek la, kat bawah ni adalah beberapa preview untuk kedua2 design yang aku mentioned tadi. Harap2 html code yang aku bagi tu tak membawa masalah la kepada korang. Aku pun tak bape pandai sangat wat benda nih... Hehehe...


 Contoh template untuk template "Bleach the Bankai".


Contoh template untuk template "Ichigo the Vizard".


Kat atas ni adalah beberapa gambar contoh untuk template yang aku wat tu. Untuk gambar yang lebih jelas dan juga info2 laen seperti nak gambar preview, wallpaper dan juga camne donload html code untuk code ni, korang bole lawat blog aku iaitu "Creativity Beyond Your Limit" atau bole klik kat sini untuk terus direct ke entry ini.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...