Friday, April 23, 2010

Kuroshitsuji

1st time aku berblogging selepas bercuti daripada berblogging selama seminggu. First mende yang aku nak update kat blog aku adalah pasal anime yang aku tengah tengok skang ni. Hahaha... Ye, skang ni aku tengah layan anime baru. Anime K-On dah lama aku abes tengok. Cuma aku tak update kat blog ni je. Maklum la, busy kat tempat keje. Kat umah lak mesti la nak lepak2 tengok tv, tengok anime, sembang2 ngan kekasih di telefon. Jadi takde masa la aku nak update blog kan. Tapi takpe, another entry akan follow after entry ni. Yela, takkan la after seminggu cuti berblogging, takde apa nak update kan. Takkan update pasal anime je... Jadi, dun worry la... (ntah sape yang nak worry kan)




Alternative Title:
Black Butler
Czarny Lokaj (Polish)
Демон-дворецкий (Russian)
Дьявольский дворецкий (Russian)
Темный дворецкий (Russian)
Черный дворецкий (Russian)
الخادم الأسود (Arabic)
黑執事 (Chinese (Taiwan))
黒執事 (Japanese)

Genres: comedy, mystery, supernatural
Themes: bishounen, demons, historical, shinigami


"One of the noble families of England - Phantomhive, has a butler, Sebastian Michaels. He has unquestionably perfect knowledge, manners, talent with materials. martial arts and much more. But for some reason, he serves a 12 year old master..."





References: Anime News Network, YouTube

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...