Sunday, April 18, 2010

Piling up the pressure

Dari anime world, aku bawak balik korang ke real world. Tak ada apa pun yang aku nak citer kan. Cuma nak kongsi kan sedikit apa yang berlaku ari ni kat aku, dengan keje aku. Pagi2 tu, aku gi la jumpa bos aku sebab ari tu ada orang bagi tau yang dia ada hal nak cakap ngan aku. *knock* (ada la dalam 2-3 kali, disertai dengan ucapan salam) Lepas aku dah duduk, kitorang pun sembang2 la. Rupa2 nyer nak bagi keje kat aku... Hhhmm... Tak pasal2 busy aku. Hehehe...

Khamis ni ada meeting. Dia nak sruh aku wat presentation sket tentang progress projek. So, kena la wat slideshow. Skang ni result tak banyak. Cuma ada result untuk density dan shrinkage je. Kebetulan aku tengah wat testing untuk hardness. Dah separuh. So, kalo aku nak masukkan dalam presentation, paling lambat sok kena settle sumer. After that, aku kena submit progress report lak. Dah la sebelum tu aku kena komen pasal mesin grinder yang dia sruh aku cari dan purchase tu. Lambat sangat kata nyer... Jatuh moral aku nak wat keje untuk ari tu. Dengan mesin hardness wat hal, lagi jatuh moral aku. Naseb baek petang tu jadi ok. Apa lagi,  moral aku untuk bekerja terus increase significantly. Ececece...

Jadi, memandangkan kesibukan yang bakal melanda diriku ini, mungkin aku akan menjadi malas untuk update blog untuk beberapa ari yang bakal mendatang.


Cik Ida, this is my new hair style. Hehehe...

4 comments:

pepel said...

gamba xleh blah..hahahah....
huhhhh..posting psl hal2 keja..sungguh saya takpaham...it shows mcm skema nye idup anda..xde benda lain nk wat..keje..keje..keje..boring nyaaa :P

aswadz said...

hak3... mcm ni la kalo dah bz. kalo x bz, memanjang je x pk psl keje. hehehe...

pepel said...

bgs2...saya suka lelaki berwawasan..huhhu..abg2, ida rasa tulisan blog abg nih kecik la..besar kan la sket eh..th la handwriting abg mmg kecik..huhuh

aswadz said...

kalo bsr x cantik n x sesuai ngan tulisan yg bold. kalo x bold, tulisan jd agak kurus n sukar utk di baca. jd ni adalah hasil yg paling optimum utk digunakan... nnt kalo tukar layout baru, baru abg tukar jd bsr ek...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...