Saturday, April 27, 2013

Kedai yang Tak Kedai Sangat

Kedai yang tak bape nak kedai sangat.

Dlu masa aku gi berjalan kat Terengganu, aku ada singgah kat satu kedai nih. Masa tu baru nak gerak balik. So nak cari kedai la nak singgah beli apa2 yang patut. Tempat aku singgah tu nama nyer Hentian Maidam Padang Air. Kalo tak silap aku masih kat dalam kawasan Kuala Terengganu. Dari jauh nampak signboard kedai serbaneka. Sekali bila sampai...




p/s: tertipu masa tuh....


5 comments:

puteri kasih said...

buka 24 jam sebab tiada pintu untuk menutupnya..hehe

LelakiSemalam said...

kena buat report polis ni...hehe

aswadz said...

@puteri: btol gak kan. hehehe...

@lelaki: xpe2. kena tipu yg x melibatkan duit.

Hatimi Tahirruddin said...

lol mmg halimunan kedai tu agaknya...haha

aswadz said...

mgkn gak la.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...