Tuesday, May 7, 2013

13 Sut dalam Iron Man 3

Baru je hari tu aku update review pasal Iron Man 3. And well, macam biasa, bila dah tengok Iron Man 3, mesti akan timbul rasa keterujaan untuk tahu setiap jenis sut Iron Man yang ada dalam movie tersebut. Dlu pun aku ada buat entri serupa macam ni untuk movie Iron Man yang sebelum2 nih. Korang bole baca kat SINI.

Actually, jumlah sebenar sut Iron Man dalam movie yang ketiga ni aku tak pasti sangat ada bape. Tapi yang aku dapat identify ada 13 sumer nyer, termasuk sekali dengan sut member Tony Stark, iaitu Kolonel James Rhodes.


Sut Utama Iron Man 3

["Anak derhaka" Tony Stark, Mark 42]


Sut "Iron Legion"

[Mark 15 - Sneaky]


[Mark 16 - Nightclub]


[Mark 17 - Heartbreaker]


[Mark 25 - Striker]


[Mark 33 - Silver Centurion]


[Mark 35 - Red Snapper]


[Mark 37 - Hammerhead]


[Mark 38 - Igor]


[Mark 39 - Gemini]


[Mark 40 - Shotgun]


[Mark 41 - Bones]


Sut Tony Rhodes

[Iron Patriot]


5 comments:

puteri kasih said...

ohh banyak juga sut iron man ni yer :)

dariilhamkehati said...

CP tak pernah tgk iron man , tapi tak dapat nafi la , tgk sut dye memg power la , tak pernah ade kesempatan nak tgk lagik ..

rooftop prince pown , CP baru je dapat habiskan , punye la lama tergendala ...

btw , banyak jugak sut iron man ...

CP singgah sini , klik2 iklan , hehehe ~

aswadz said...

@puteri: kalo tgk wikipedia, lg byk dr ni.

@CP: sut iron man mmg ada byk. hobi dia kot reka byk2.

Diari Si Froggie said...

iron man pertama je gua tengok bam.. haha.. lepas tu tak ada nafsu nak follow sebab tak ramai yang paksa gua tengok :P tapi gua suka sut ironman mark 40 tu.. smart..

aswadz said...

rugi woo tak tgk.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...