Monday, April 26, 2010

Fertile ground for ugly funny guys

Terkejut dan rasa pelik tak ngan tajuk post ini? Tajuk post ni aku amek bulat2 dari akhbar The Sun (sebab nak translate BM tak reti). Mula2 aku tak paham pun tajuk post ni. Tapi lepas baca keseluruhan artikel ni, baru la aku bole tangkap apa yang hendak disampaikan oleh penulis artikel tersebut. Maksud tajuk artikel ini adalah wanita yang walaupun pada kebiasaan nyer prefer pada lelaki yang kaya atau hensem, tapi bila waktu mereka subur (you know what I mean right?), mereka akan lebih prefer pada lelaki yang lucu dan kelakar. Walaupun mereka itu spesies yang tidak berduit atau poket selalu kosong.




"Scientist at the University of California showed 41 women pictures of 2 types of men, a creative but penniless group, and a wealthy, successful group. Who would you date? If they were asked when they were ovulating, the women preferred the cheeky-but-poor guys."

Nape begitu ek? Menurut The Sun lagi, mempunyai sense of humor ni adalah salah satu tanda kreativiti dan intelligence, dan menandakan bahawa mereka mempunyai high quality genes. Fuiyooo.. Kira aku nyer gen ni high quality la ek. Tu la. Dah disahkan oleh SIRIM la katakan. Bertuah anda Cik Ida. Hak3x... Dalam surat khabar ni gak mengatakan persepsi antara lelaki dan perempuan untuk bab sense of humor ni berbeza. Kalo perempuan, diorang nak lelaki yang bole menyebabkan mereka ketawa. Kalo lelaki lak, diorang nak perempuan yang ketawa pada lawak2 mereka.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...