Tuesday, December 21, 2010

1st Anniversary

Ni anniversary apa lak ni... Yang pertama lak tu. Anniversary ngan awek baru ke? Haaa... Mesti ada antara korang yang fikir macam tu kan... Actually, tadi aku dok belek2 la file aku. Pastu ternampak la surat terima kerja kat AMREC. So bila fikir2 balik, nak dekat setahun dah aku keje. Cuma tak ingat tarikh yang sebenar je.

So aku pun ngan rajin nyer, gi la bukak surat tu. Rupa nyer 21hb Disember 2009 aku masuk keje. Kebetulan ari ni dah 21hb. So kira genap la setahun aku bekerja kat AMREC ni. Alhamdulillah... Syukur kerja kat sini. Suasana kerja yang best. Bos lak sumer baek2. Harap2 dapat permanent. Amin...



4 comments:

vanilla said...

congrats dear...i'll b praying for u always..kalo dpt permanent blh blnje..heehe

aswadz said...

baeekkk... kalo btol dpt permanent, mesti la abg akan belanja...

░♥si lampu neon♥░ said...

AMIN...AKU DOAKAN KO DPT PERMANENT =)WEEUUHUU

aswadz said...

aminn gak. hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...