Monday, March 21, 2011

Itu la kau...

Berlaku beberapa hari lepas, mungkin juga beberapa minggu yang lepas atau tak berkemungkinan, beberapa bulan lepas.


Gadis X: Weh... Camne nak wat ni??? Aku gaduh ngan pakwe aku la. Sampai skang dia tak nak cakap ngan aku.

Aku: Laaa... Ape pasal lak korang gaduh nih... Aduh la...

Gadis X: Tak tau lah aku...

Aku: Kau la tuh. Tiap2 ari melayan video An*** Ha** sampai tak terjaga kebajikan pakwe sendiri. Ko bole dengar An*** Ha** pot pet pot pet dalam vlog dia. Tapi bila pakwe ko nyanyi sket je kat ko, ko cakap "can you please stop it" la, siap bole tanya lagi "kalo tiap2 ari tak nyanyi tak bole ke?" kat pakwe ko. Yang tak bole blah tu ko cakap dia annoying. Padahal suara dia sedap je dowh... Kalah Anuar Zain, apatah lagi Justin Bibir.

Gadis X: ......... aka speechless

Aku: Laaa... Nape senyap?

Gadis X: Kau annoying...

Aku: Erk....

2 comments:

vanilla said...

wonder, cmana si 'aku' tu blh tahu pasal gadis X n bf dia dgn detail segala bagai?sape kapel ngan sape sbnrnye tuh ;P xlogik..haaaaaaaaaaaa...cite xlogik...lalalala

aswadz said...

biasa la kalo dua2 dah mmbr... tp jln citer diauta sket kasi menarik. hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...