Thursday, March 24, 2011

Mahkamah Berhantu!!

Mahkamah yang dimaksudkan adalah mahkamah yang terletak di Menara Cyberport (bukan cyberpet ye kawan2) kat Jalan Bukit Meldrum. Naseb baek meldrum. Aku nyaris2 nak terbaca merudum tadi. Mesti ada antara korang yang baca the first time "merudum" kan. Hahaha...

Baru je pindahkan mahkamah tu kat situ, terus ke kacau ngan hantu2 di sana. Agak nyer sker bebenor hantu tu gamok nyer. Yela kan. Ada penghuni baru... Mesti la nak celebrate sakan...

Antara insiden2 yang berlaku kat bangunan 30 tingkat tuh termasuk la pintu yang terbuka dan tertutup dengan sendiri dan ada gak pekerja kat situ ternampak penjelmaan hantu kat dalam ofis sampai pekerja tersebut terkena histeria.

Wahhh... Menarik tuh. Lepas ni bole la sruh Uncle Seekers menyiasat kawasan mahkamah tu waktu malam. Pastu Uncle Seekers pun pilih la sukarelawan yang cun2, letak kat dalam salah satu bilik dalam mahkamah tu tengah2 malam. Mana la tau, kot2 sukarelawan tu bole terdengar hantu tengah wat perbicaraan mahkamah.

Kalo kena ganggu, mesti sukarelawan tu dengan suka dan rela hati nyer melawan gangguan2 tersebut. Pastu bila nak abes show, dia citer la pengalaman yang dasat2 kat penonton yang sememang nyer takde dengar atau nampak apa2 melalui kamera video.

Menarik... Menarik...


Sumber: Yahoo! News

2 comments:

vanilla said...

kat mana jln bukit meldrum tuh?

aswadz said...

ntah la. huhuhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...